komik wira tunggal baca online - Nuarsky Blog

Rabu, 11 April 2018

komik wira tunggal baca online


WIRA TUNGGAL : SYNOPSIS

Permulaan komik Wira Tunggal menceritakan pemerintahan di Bumi yang dikuasai oleh dua puak utama iaitu Kerabat Diraja Putih dan Wuliang Infiniti. Kedua-dua pihak mengalami perang dalaman dan perang kuasa sesama pemimpin-pemimpinnya. Beberapa jaguh mula diperkenalkan beserta latar belakang mereka seperti Paichow, Tok Laut, Paus Gila, Puaka Mata Tiga, dan Harimau Kumbang.
Fasa ini memperkenalkan Sri Layang  yang diburu oleh Kerabat Diraja Pai. Sri Layang dalam misi untuk mencari Senjata Indera Keramat, sebuah senjata yang diinovasikan oleh Zogun khas untuk Kerabat Diraja Pai mempelajari segala hikmat dan seni persilatan yang ada di dunia ini. Senjata Indera Keramat merupakan kegilaan jaguh-jaguh utama ketika itu kerana dipercayai seseorang jaguh dapat meningkatkan kekuatan dengan bertapa di dalamnya.

Fasa 2,3, 4, 5, 6, dan seterusnya...

Sang Asura dan Rimau Taring berguru dengan Topeng Perak untuk mengalahkan Wunan. Wunan pula terus menggunakan taktik kotor untuk meningkatkan kuasanya dengan menghisap roh Wira Kiamat. Akhirnya, pertarungan antara Wunan dengan Topeng Perak berlangsung. Namun,Wunan nyata terlalu hebat dan Topeng Perak tumpas di tangannya.  Sang Asura dan Rimau Taring meneruskan perjuangan mereka. Mereka menemui jalan buntu untuk menumpaskan Wunan. Setelah memikirkan kata-kata Topeng Perak sedalam-dalamnya, Rimau Taring menyerahkan jantungnya untuk Sang Asura dan akhirnya Sang Asura berjaya menumpaskan Wunan. Bagi mengekalkan keamanan Bumi dan mengelakkan kekecohan, Sang Asura menyamar sebagai Wunan untuk terus mentadbir Bumi sehingga Wira Tunggal tamat.


Baca komik wira tunggal guna link dibawah↓👇

http://wtkomikhk.blogspot.my/?m=1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tentang Kiamat

"TENTANG KIAMAT"  Suatu tanda bahwa hari kebangkitan akan tiba sebentar lagi:: 4:00 pagi kita   bangun solat subuh, kemudian kita ...


Berhentilah mencemaskan pendapat orang lain padamu, menjalani hidupmu tak ada hubungannya dengan orang lain

Earn Easy Money by Shrink Links with adf.ly


Aku harus percaya kalau ada seseorang didunia ini yang bersyukur dengan apa yang aku lakukan